2009. július 6., hétfő

Kockák


7 megjegyzés:

kandy írta...

De szépek! Basszus magamtól nem jöttem rá, hogy dobókocek. Nem értettem, hogy miért vannak "összevissza" benne a fekete swarik. Tudom, egyéni szoc.probléma. Saját? Megrajzolod?

dragonyss írta...

Ezek a kockak szuperek!
Szemely szerint en dobokockamanias vagyok...
A dobokocek mintajat elkerhetnem esetleg...szigoruan sajat hasznalatra? :)
dragonyss@gmail.com
elore is nagyon koszonom!!!

Ági mama írta...

De jól néznek ki!!!

Angie írta...

Szia!Nagyon jók lettek ezek a dobókockák! Eltudnád nekem is küldeni!varga.angel95@gmail.com CSAK SAJÁT HASZNÁLATRA!előre is nagyon szépen köszonöm

Angi írta...

Szia! Nagyon jók.
Elküldenéd az angee.sz@gmail.com-ra is?
Előre is nagyon köszönöm!!

Natasa44 írta...

Gyönyörű ékszereid vannak!! Nehogy megváltoztasd az aláírásod, mert nem tudnám, hogy újra a Te munkáidban gyönyörködöm. Már sokszor, sok felé találkoztam alkotásaiddal.(Persze, mert hasonló témájú oldalakat böngészgetek, és csodálom mások ügyességét.) Csak gratulálni tudok! Üdv.... és szép hetet!

Unknown írta...

Szióka!
Nagyon tetszenek ezek a dobókocekok, ha megkérlek elküldenéd nekem :)
andreadeak76@gmail.com
Csodálatos munkáid vannak!!!
Nagyon köszönöm!!!